Dagens ridpass

Haaaaaj xD :P
Idag så bestämde jag mej för att jag skulle rida ut till den svåra skogsbanan i Firgrove. Det var jätte kul och hon var super duktig. :D Min älskade ponny! <3 Ice var pigg och framåt hela tiden och det blev lite bocksprång här och var. hehe, busponny! <3 :) 
 
Jag bytte om till gamla, sköna , slitna ridbyxor med min gamla mys tjocktröja. :)

Kom till stallet och frågade vart min pålle var :)

Gick och hämtade henne<3 :D
 
Fixade henne.
 
 
Skrittade iväg mot hollow woods! :)
 
Travade genom hollow woods, det var super mysigt och hon var pigg och framåt :D
 
Sen galopperade vi på ett fält och hn drog as mycket ^.^
 
Trav på firgrove vägen. :)
 
Lite samsad galopp! x)
 
Sen tävlade vi och hn var het men väldigt lydig och duktig :D
 
Det gick as sanbbt xO 
 
Duktig tjeeeej :) 
Sen red jag hem och pysslade om henne länge! xP
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0